Könyvfesztivál, akciók, megjelenések

április 18, 2013
Ma vette kezdetét a Könyvfesztivál, nem győztem olvasni az ezzel kapcsolatos e-maileket. Mivel idén sem szándékoztam elmenni (majd talán a könyvhétre), ezért az otthon is kihasználható akciókat válogattam össze:

- A polc.hu-n ingyenes a házhoz szállítás ezekben a napokban (3000 Ft vásárlás felett)
- a Partvonal kiadó webshopban 40-80%-os kedvezménnyel lehet vásárolni!
- a Könyvmolyképző oldalán 20%-os kedvesség jár
- Helikon is előrukkolt új megjelenésekkel, ezekre is 20% jár
- az új könyveket a legtöbb webshopban (bookline, alexandra, líra, stb) 20%-os kedvezménnyel rendelhetitek meg.

Más:
Agave Kiadótól is hírt kaptam, hogy új Christopher Moore könyvek fognak megjelenni. Vasárnap este közölte a facebook oldalán az író, hogy 2014 áprilisában jelenik meg a következő regénye, és már dolgozik a következőn is.
"A jövő évben várható könyve a 2009-es Fool folytatása lesz, és a The Serpent Of Venice címet kapta, az ezután várható - egyelőre se címmel, se megjelenési dátummal nem rendelkező - kötete pedig a Mocskos meló történetét göngyölíti tovább."
És mit olvashatunk magyarul legközelebb? Ősszel érkezik a Sacré Bleu c. regénye, "főszerepben egy pékkel, aki Henri Toulouse-Lautrec-kel alkot nyomozópárost, hogy kiderítsék a rejtélyét Vincent van Gogh állítólagos “öngyilkosságának”."

Az áprilisi megjelenésekből válogattam a Friss könyvek rovatomban.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.