Célok 2024-re

december 21, 2023

Közeledik az év vége, ilyenkor az évösszegzést megelőzve át szoktam nézni, hogyan alakultak a könyves céljaim az adott évben. 

Ezek voltak a terveim 2023-ra

Saját kihívásaim:

✔ Könyvbingó 2023 
✔ Havi egy újraolvasás (már csak egy könyv kell, megelőlegeztem magamnak a pipát :D)
X Olvassunk könnyed krimiket!

Nagyobb molyos kihívások:

Agatha Christie életműolvasás: 72%-ról 90%-re tornáztam fel magam - már csak 10 könyv hiányzik!

✔ 2023 – 23 szerző – 23 nemzet
✔ Új vizeken 2023-ban is
✔ 2022 – Krimi Tél (és a következő évszakok)
X 2023 a magánkönyvtár éve - 12/7 könyv... :D

2023-ban:
✔ - ismét szeretném nagyon megszűrni, hogy mit veszek meg - pénz és tárolási kapacitás miatt is, - 32 könyvet szereztem be idén (eddig) - 2022-ben 60-at, szóval ezt szépen teljesítettem!
✔ - szeretnék több szépirodalmi művet olvasni, - átlagosan havi két ilyen könyv került az olvasmánylistáimra, nem rossz-nem rossz - főleg év elején találtam ide illő különleges olvasmányokat
✔ - ismét versesköteteket olvasni - az utóbbi hónapokban ez elmaradt, - idén 9 kötetet olvastam el, kevesebb mint korábbi években, amikor a Merítés Líra zsűri tagja voltam, de nem baj - most nem vonzottak úgy az új kötetek
✔  - a szerzeményeimet minél előbb - főként az adott hónapban elolvasni, - ez is egész jól ment, mondjuk könnyebb dolgom is volt a kevesebb szerzemény miatt. Év végére - valószínűleg 5 olvasatlan kötetet viszek át az idei szerzemények közül. 
- belemélyedni a mesék világába - nem csak a beszerzett DigiBook Kiadós gyűjteményekkel, hanem az évek óta várólistás Bruno Bettelheim könyvvel is, - előbbieket elolvastam - BB még mindig várólistás
✔ ... - újra részt venni a Könyvfesztiválon és/vagy a budapesti Könyvhéten - félsiker :D

Tervek 2024-re

Molyos kihívások közül ismét a megszokottakon való részvétel:

Sajátjaim: 
Gyűjtsünk rókákat! (2024. március 31-ig tart)



2024 – 24 szerző – 24 nemzet - a 2024-es Éves terveim nagy része már az ide válogatott könyvekkel van tele :D
Új vizeken 2024-ben is - 24, számomra új szerző vár :)
+ évszakos krimi- és meseolvasós kihívások, 5 dolog amit meg kell tenned és az évszakos fogadalmak- ezeket minden évszakban igyekszem teljesíteni, bár nem olyan nehezek.

Dobpergés... Várólista csökkentés... Eddig még egyszer sem sikerült, többször nekifutottam, de több évet kihagytam - egy hete megint megjött az ihletem

A korábbi években felvázolt irányelvek pedig továbbra is:
- kevés vásárlás és azokat minél előbb elolvasni
- várólistaveteránokat olvasni
- többet olvasni angolul
- többször követni a megérzéseimet olvasmányok kiválasztása terén!

Nektek vannak 2024-es olvasós terveitek?

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.