Things I Love Thursday #46

november 18, 2021

- múlt héten megnéztem a We have always lived at the castle új filmadaptációját - szerintem jól sikerült, nagyon tetszett a látványvilága és segített értelmezi a cselekményt, új árnyalatokat vitt bele
- csütörtök délután - este abszolút pihentető programom volt: kiolvastam a Szederberek összes meséje c. gyűjteményt, Világok Lángja illatviaszt égettem, és megnéztem egy Sütimester részt 
- több könyvet is befejeztem a héten: az Északi mitológia képregény változatát, Gaimannél maradva - újraolvastam A temető könyvét; ill. még a várólista csökkentő listámmal is haladtam (már csak 2 könyv kell!). A Netgalley-nek köszönhetően pedig elolvastam Lucy Strange legújabb könyvét.
- novemberi telt színek és avarszőnyegek mindenhol! 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.