Things I Love Thursday #44

november 04, 2021

- több rövid könyvet befejeztem az elmúlt héten, ezek egy részéről már beszámoltam az október zárásakor is, ill. Halloweenhez kapcsolódott Ray Bradbury novelláskötete (nagyon tetszett!), Stephen King és Richard Chizmar közös kisregény (Gwendy's Button Box), és egy Agatha Christie regény
- Halloweenra nem csak olvastam, hanem filmeket is néztem: Éjszakai mesék, Bűvölet - Az örökség (sokkal jobban tetszett az első résznél:)), A furcsa ház. Ill. moziban megnéztük az új Dűne filmet - nekem tetszett nagyjából csak a sok ember nem, elég lassú hangvételű, a regényt még nem olvastam csak a képregényre támaszkodtam a sztori megértésében.
- a november eleje egy átmenet a spooky seasonból - az adventibe :D ennek megfelelően az olvasmányaim az elmaradt horror-thriller vonalon mozognak, de már az első karácsonyi ajándékokat megrendeltem

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.