Things I Love Thursday #20

május 20, 2021

 - a Youtube bugyraiban találtam egy új kedvenc csatornát - Darling Desi-ét, aki cottagecore - típusú videókat is készít, szép látványvilággal és meglepően jól értem felirat nélkül is :D 
- 3 verseskötetet is elolvastam a héten, ill. Michael Chabon új regényét
- párhuzamosan olvasok a héten egy Agatha Christie regényt és Tóth Gábor Ákos legújabb regényét, ami 18. század végi Balatonfüreden játszódik!
- megérkezett az áprilisban rendelt Colourpop csomagom, ami kb annyi bosszúságot is okozott (vám 'ügyintézés'), de maguk a sminkek szuperek, bár még nem tudtam mindent kipróbálni de a Mando paletta kedvenc lett!

2 megjegyzés:

  1. Hú, sose hallottam még ezt a kifejezést, hogy cottagecore, de utánanéztem, a csatornának is, és egyből feljelentkeztem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tavaly olvastam róla, nagyon tetszik. OlvasZsófi csatornáján van is róla könyvajánló videó.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.