Things I Love Thursday #32

augusztus 06, 2020
- elolvastam a Vaják sorozat 2. és 3. részét és A vaják világa kötetet, utána Jodi Taylor új könyvével lazítottam
- a hétvégét a barátainknál töltöttük Győrben és környékén
- a szombathelyi Poket automata mellett ismét nem mehettem el üres kézzel - megvettem a legújabb kötetet (Andrzej Stasiuk: Hogyan lettem író) - már csak olvasni kéne az újabb beszerezéseimet :D
- ma kipróbáltunk Zituuval egy új kávézót Szhelyen, és benéztünk a Lírába, ahonnan nem tudtam üres kézzel távozni - hát már most elértem a júliusi szerzeményeim számát :D

1 megjegyzés:

  1. Ez a könyvesboltok... :D Rám is ilyen hatással vannak. A munkahelyem közelében van egy Libri, aminek a felső szintjén van egy szépséghibás részleg... Onnan már több könyvet is sikerült beszereznem, sose hagyom ki :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.