Things I Love Thursday #35

augusztus 27, 2020
- végignéztem az Umbrella Academy 2. évadát is, a képregényeket is folytatni szeretném :)
- elolvastam az eddigi augusztusi beszerzéseimet és az erre a hónapra tervezett 10 könyvet :O
- egy éve tervezgettem, múlt héten beszereztem: új könyvespolc
- végre újra tornáztam, kétszer is #strandkajákatlekelldolgozni :D
- több, mint fél év után újra vezettem és nem ment olyan rosszul, mint amire számítottam :D
- folytattam az Agatha Raisin tvsorozatot, annnyira cuki ez is - más mint a könyvek, de hozza a megnyugtató és szórakoztató élményt
- újraolvastam Rae Earl naplóregényét és már nekikezdtem a második résznek is
- eladtam a héten két könyvet (maikönyv.hu raktárvásárán viszont vettem kettőt + 2-t ajándékba, de ezek még nem érkeztek meg :))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.