Havi zárás - Szeptember

szeptember 30, 2019
A szeptember a lelassulással és a régi tervek beteljesítésével telt könyves téren. Ehhez jól jött a hónap elején egy olvasásfejlesztés-olvasásnépszerűsítés tanfolyam is a könyvtárban, ennek hatására kicsit elmélyültem magamban, jobban koncentráltam arra hogy mit és miért olvasok, mi jelenik meg az adott könyvben és bennem milyen érzelmeket vált ki.

Sikerült tartani magam ahhoz a tervhez, hogy nem veszek új könyveket, mert már előre láttam az őszi hónapok kihagyhatatlan csemegéit - ezeket majd egy nagyobb vásárlással szerzem be. 

Viszont nem maradtam beszerzés nélkül, mert az egyik kedves lány, akit Instagramon ismertem meg, küldött nekem egy szuper őszi, teljesen hozzám illő szeretetcsomagot - amiben két könyv is lapult. A véletlen fura összjátékaként az Apád előtt ne vetkőzz-ből épp előtte pár órával hozott a postás egy példányt, amit az egyik nyári Blogturnén nyertem - így ezt majd elajándékozom vagy kisorsolom köztetek.

Szerzemények:
1. Péterfy-Novák Éva: Apád előtt ne vetkőzz (ezt már el is kezdtem olvasni)
2. Szabados Ágnes: Van időm olvasni – Olvasónapló

Olvasmányaim:
1. Oravecz Gergely: Minden belefér
2. Donny Cates · Chris Hastings · Kieron Gillen · Katie Cook · Ryan North · Al Ewing:Thanos ​győz
3. Elizabeth Strout: Kisvárosi életek
4. Johan Idema: Hogyan látogassunk múzeumot
5. Suzanne Walker: Mooncakes
5. Neil Gaiman: Sosehol (újraolvasás)
6. L. M. Montgomery: Anne otthonra talál
7. L. M. Montgomery: Anne az élet iskolájában
8. L. M. Montgomery: Anne válaszúton
9. Agatha Christie: Balhüvelykem bizsereg
10. Alice Munro: Ifjúkori barátnőm
11. Anne Cathrine Bomann: Agathe
12. Kelly Sue DeConnick – Warren Ellis: Marvel Kapitány: Magasabbra, távolabbra, gyorsabban
13. Tóth Krisztina: Fehér farkas
14. Marjorie Liu: Monstress: Fenevad 1. – Ébredés

Mivel őszre nem állítottam fel az eddig szokásos 10 könyvet tartalmazó várólistámat, ezért lazábban is álltam az olvasáshoz. (Annak ellenére, hogy a határidőnaplómba felírtam néhány címet, amit szerettem volna a hónapban olvasni, ez szinte maradéktalanul sikerült, még úgy is, hogy a hónap középén beszippantott az Anne sorozat.)

Szerettem volna ebben a hónapban olvasni Agatha Christie-től a Tommy és Tuppence sorozat 4. részét (sikerült, bár annyira nem tetszett), egy augusztusi beszerzést (Alice Munro: Ifjúkori barátnőm - ezzel teljesítettem a saját kanadai írós kihívásomat is molyon). Illetve a kb egy éve halogatott Anne otthonra talál c. könyvet, ami annyira megfogott, hogy utána zsinórban elolvastam a 2. és 3. részt is.

A  #haviegyujraolvasaskihivas szeptemberben is sikeresen zárhattam, mert végre nekiálltam egy nagyon régi Neil Gaiman kedvencemnek, a Soseholnak.

A hónap végére kicsit begyorsítottam, mert a könyvtárban lecsaptam több rövid, újdonságra: Marvel kapitány és a Monstress képregényre, az Agathe-re és Tóth Krisztina legutóbbi novelláskötetére. 

Októberben már több újdonságot tervezek olvasni, bár szeretnék megmaradni a szeptemberi hasonló megfontolt, lelassult állapotnál.

A többiek szeptembere:
Pupilla, Nita, Sister, Heloise, Amadea

2 megjegyzés:

  1. Még mindig rejtély számomra, hogy tudsz ilyen gyorsan és ennyit olvasni :D Igaz, nálam is van, hogy egy-két nap alatt elolvasok egy regényt, de van, amit csak 2 hét alatt fejezek be, szóval nálam marad a havi 2-3 db :D Azt hiszem, talán volt is erről egy posztod, nem? Mármint arról, hogy tudsz ilyen sokat elolvasni :D Aztán lehet, hogy rosszul rémlik.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Volt bizony: https://ittvalahol.blogspot.com/2018/12/hogyan-olvass-tobbet.html
      Gyorsan olvasok, meg viszonylag sok szabadidőm van - ennyi a titka :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.