Havi zárás - Július

július 31, 2022

Júliusban sem szereztem be olyan sok könyvet - a balatoni Poketet nagyon vártam (de tavalyihoz képest nem tetszett annyira), a Líra nyári akciójából rendeltem néhány könyvet, ill. két újdonság érkezett hozzám a hónap végén, amiket félig el is olvastam. 

Szerzemények:

1. Asztalos Emese (szerk.): Fénytörésben
2. Alena Ježková: Prágai legendák
3. Turi Tímea: A dolgok, amikről nem beszélünk
4. Tracy Rees: A vidéki templom titkai
5. Bella Ellis: Ördögi csontok

Olvasmányok:

1. Neil Gaiman: A tények Miss Finch távozásának ügyében és más történetek 3/5
2. Jodi Taylor: Átkozott hazugságok és a történelem 4/5
3. Fehér Renátó: Torkolatcsönd 3/5
4. Miranda Cowley Heller: Papírpalota 5/5
5. Agatha Christie: Temetni veszélyes 4/5
6. Marie Aubert: Ha történne valami 5/5
7. Kristin Hannah: Szentjánosbogár lányok 3/5
8. Lori Nelson Spielman: Sors, szerelem, Toszkána 5/5
9. Virginia Woolf: A világítótorony 5/5
10. Elif Shafak: Az eltűnt fák szigete 5/5
11. Asztalos Emese (szerk.): Fénytörésben 4/5
12. Siri Hustvedt: Amit szerettem 4/5
13. Tracy Rees: A vidéki templom titkai 5/5

Ebben a hónapban nem készítettem néhány könyvről röviden bejegyzést, mert két könyvön kívül mindegyikről készült poszt.

A havi szokásos köreimet a hónap elején - közepén letudtam: olvastam egy Agatha Christie krimit, újraolvastam egy Virginia Woolf regényt és végre a várólista csökkentő listámról is sorra került valami (Amit szerettem c. regény).

A hónap abszolút meglepetése volt Tracy Rees újdonsága, ami egy kedves történet volt és a legjobbkor kezdtem bele. 

Meglepően tetszett a még év elején várólistára került Sors, szerelem, Toszkána, ami nyárra tökéletes volt. Szintén behúzott a Papírpalota, sőt emiatt egy külön blogbejegyzés is érlelődik - de még nem volt időm elkészíteni. Shafaktól is olvastam újra, ismét egy egyedi történetet kaptam. Marie Aubert novelláskötete is tetszett, szívesen olvasnék még tőle!

Több csalódás is volt júliusban, kezdve a júniusról átcsúszott Neil Gaiman képregénnyel, Fehér Renátó versei sem nekem valók - ez már a 3. kötete, ami nem fogott meg. Kristin Hannah Szentjánosbogár lányok c. nagyregénye is régóta a várólistámon volt, de kiborított...

Filmek - sorozatok

Július elején befejeztem a Stranger Things 4. évadát, és több várólistás film is sorra került - mint például az új Batman, az Ígéretes fiatal nő, a Bohém Rapszódia, a Hot summer nights, a Végállomás: esküvő és az új Thor film.

Mindenmás

A hónapban megvolt az első balatoni fürdés, a szokásos nyaralásunk, Győr környéki kirándulások - sűrű hónap volt és a munkában sem volt megállás. 

A többiek júliusa:

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.