Shakespeare... újra

július 21, 2017
Biztos többen találkoztatok már a Kossuth Kiadónál megjelenő regényekkel, melyek egy-egy Shakespeare drámát dolgoznak fel. A sorozat a Hogarth Press kiadó ötlete volt, magyarul eddig három könyv jelent meg: Howard Jacobson: Shylock a nevem, Jeanette Winterson: Az időszakadék (ezt olvastam is) és Anne Tyler: Az ecetlány (ezt nemsokára olvasni fogom).

Várható még Jo Nesbø, Edward St. Aubyn és Tracy Chevalier egy-egy könyve, utóbbira nagyon kíváncsi vagyok, mert szerettem TC történeteit.

Minap a várható megjelenéseket böngészve feltűnt, hogy megjelenik augusztus 30-án A vihar, Lear király és a Hamlet új fordításban - Nádasdy Ádámtól! Ezekre is kíváncsi vagyok, biztos bele fogok olvasni. Van olyan WS darab amit még sosem olvastam :) 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.