Várólista 2023 végére

november 20, 2023

Az utóbbi években szoktam hasonló várólistákat, vagy 'nemlistákat' :D készíteni, hogy átnézzem mit fér még bele az adott évbe. 

Idén a moly Éves terv újításának köszönhetően ez még könnyebb, sőt már elkezdtem 2024-re is tervezni az olvasmányokat (főleg a várt 24 nemzet kihíváshoz szedegettem össze a várólistámról könyveket). Nagyon hasznos ez a fejlesztés, mert egyrészt könnyebb áttekinteni a sok elemes várólistákat, az oldalszámokat megadva egy kattintással ki is lehet számítani, hogy naponta kb mennyit kellene olvasni a teljesítéshez.

Több molyos kihívásról is letöröltem magam, ill. tegnap este - újra - aktualizáltam az Éves tervemet. Jelenleg ezek azok a könyvek és kihívások amik érdekelnek - ez persze hétről-hétre változhat :D

Saját kihívásaim:

Havi egy újraolvasás | 2023 - egy novemberi és egy decemberi újraolvasás hiányzik. Novemberre Poe - Az Usher-ház vége novelláskötetet terveztem (a Netflix sorozat hatására), decemberre pedig A karácsonyi malac jutott eszembe, de ez még változhat.

Olvassunk könnyed krimiket (cozy mysteries)! | 2. forduló - 20/9 - valószínűleg ezt a fordulót is elbukom, de szívesen elkészíteném jövőre újra a kihívást :D

Gyűjtsünk rókákat! - egy cuki, könnyed kihívás, amire már csak egy könyv kell. Tervezem Svend Feluron A vörös banda könyvét, de ezt már a 2024-es terveim közé vettem fel - meglátom, hogy találok-e még az idén rókás könyvet.

Molyos kihívások:

Fantasztikus ősz – 2023 - már csak két könyv - Vámpírakadémia 1. részét szeretném november végéig - emiatt is - elolvasni, ill. A ​sötétség szavai novellagyűjteményt (idei megjelenés és szerzemény) - utóbbit már elkezdtem.

Novemberre még utóhalloweeni - dark academia hangulatban néhány fantasy-horror kötetet is feltettem a várólistámra a fent említetteken kívül:

  • Stephen King: A ragyogás + Bev Vincent: Stephen King életrajza
  • King és Chizmar: Gwendy és a bűvös toll + Gwendy utolsó feladata
  • Az Álmosvölgy legendája (Washington Irving: Vázlatkönyv) - fut hozzá egy kihívás
  • Poe novellák - Helikon zsebkönyv kiadásban Az Usher-ház vége kötet mellé
Várt újdonságok:
  • Valérie Perrin: Trió
  • Én vagyok Loki (képregény + Loki sorozat zárásához szépen kapcsolódik)
  • Becky Chambers: Hosszú út egy közös keringési pályán 

Az elmúlt hetekben már elkezdtem levadászni a könyvtárból a karácsonyi könyveket - mesék, regények kerültek fel a várólistámra:

  • Louisa May Alcott: A valóra vált álom
  • Francis Duncan: Gyilkosság karácsonyra
  • Matt Haig: Az egér, akit Mikának hívnak
  • Bajzáth Mária (szerk.): Adventi népmesék és legendák
  • Alex T. Smith: A kisegér, aki elhozta a karácsonyt
  • Jules Wake: Hóesés Notting Hillben
Ezeken kívül biztos bekerülnek az olvasánylistámra újdonságok - és lekerülnek róla könyvek idő és érdeklődés hiányában.

Nektek van év végi várólistátok? Mit szeretnének még mindenképpen idén elolvasni?

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.