Things I Love Thursday #27

július 04, 2019
- Versek mindenütt: az elmúlt héten 4 verseskötet érkezett - azóta elolvastam mindet, persze ezt még több újraolvasás követi. Illetve kikerült az új rovat is Facebookra, ami engem mindenképp versolvasásra inspirál - remélem titeket is :)
- a megjelenése óta kíváncsi voltam Mucha Dorka kisregényére, amit szintén sorra kerítettem a hétvégén - ütős darab lett! Újra fogom még olvasni!
- vasárnap Győrben jártam és találkoztam - majdnem a teljes - bloggercsapattal - jókat ettünk-ittunk és beszélgettünk!
- befejeztem a 2. könyvet a nyári várólistámról és folyamatban van a 3. is (Patti Smith -  Kölyök)
- kedden jött a hír, az Animus elhozza magyarul is a Harry Potter jubileumi házas kiadásait - most nem bánom, hogy halogattam az angol beszerzést, bááááár régi tervem angolul is elolvasni (legalább az első részt).
- itt a hónap vége - hoztam júniusi zárást és félév értékelőt is :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.