The Reading Rush 2019 - várólista

július 14, 2019
Tudjátok, hogy imádok tervezgetni, várólistákat írni (amit aztán jól nem teljesítek :D), ezért amikor láttam Dominika videóját, hogy idén is lesz olvasómaraton - gondoltam benevezek én is. A honlapra nem regisztrálok, csak itt a blogon számolok be hogy mit szeretnék és majd mit sikerült olvasnom.

A kihívás szerint 7 ponthoz kell könyvet válogatni; könnyítés, hogy nem kell 7 db könyvet elolvasni a meghirdetett időszak (július 22-28.) alatt, hanem egy könyvet több ponthoz is be lehet illeszteni. Elég sok verseskötetet felhalmoztam, ezért ezekből is válogattam a listámra, ill. régebbi várólistás darabokat. 

Összesen 5 könyvet szeretnék elolvasni, ebből három verseskötet. Nálam annyiban módosul az olvasási maraton időszaka, hogy pont azon a hétvégén megyünk nyaralni és arra már kinéztem egy másik könyvet is (David Lodge - Helycserés támadás), így nekem ez lesz a bónusz könyvem erre a hétre :)

1/ Olvass egy könyvet, aminek van a borítóján lila szín:
Agatha Christie - A ​Bertram Szálló (régi-régi terv, és az új Helikonos borító tiszta lila)
✔ 2/ Olvass egy könyvet ugyanazon a helyen:
Egy ültő helyemben verseskötetet tudok olvasni - Sirokai Mátyás - A káprázatbeliekhez
3/ Olvass el egy könyvet, amit már tavaly is el szerettél volna:
Agatha Christie - A ​Bertram Szálló

✔ 4/ Olvasd el egy szerző első könyvét:
Izsó Zita - Tengerlakó - ez az első verseskötete, és nemrég lett belőle saját példányom is, szóval már emiatt is illene sorra keríteni
5/ Olvass el egy könyvet nem emberi főszereplővel:
Peter S. Beagle - Az ​utolsó egyszarvú / Két szív - ezt is már mióta szeretném olvasni! Ezt az új kiadást is vettem a könyvtárból, most pont jól jön ehhez a ponthoz, mert a főszereplő egy unikornis :)
✔ 6/ Válassz egy könyvet, aminek a címe legalább 5 szavas vagy több:
Szabó T. Anna · Lackfi János - A ​nő meg a férfi - ismét egy verseskötet :)
7/ Olvass el a könyvet, aztán nézd meg a filmadaptációját
Agatha Christie - A ​Bertram Szálló - a 2008-as változatot néztem ki

Ti vettetek már részt hasonló kihíváson? 
Mit választanátok az egyes pontokhoz? 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem menni fog! Hajrá! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már várom is - és annyira nem nehezítettem meg a dolgom :D Egyedül Az utolsó egyszarvútól tartok, mert azt egyszer már elkezdtem de elég fura volt, de most kap egy esélyt :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.