Things I Love Thursday #23

június 07, 2018
- olyan hirtelen jött a június,de felkészültem néhány tervvel és bjútitermékkel :D
- sok filmet sikerült megnézni: Tomb Raider, The commuter, Kszi Simon és Solo - utóbbi kettő tetszett a legjobban :))
- az egyik nyári tervemmel haladok: újra olvasgatom a fotózásról szóló szakirodalmat - nemsokára hozok egy bejegyzést is
- kaptam kölcsön egy szuper Bornprettys nyomdalemezt - és most újra rákaptam erre a technikára, sőt már a munkatársak között is 'terjesztem' :D
- befejeztem egy régóta várt könyvet, A kört - amiről már az első fejezetek után tudtam, hogy jó lesz nekem (majdnem nem szálltam le a buszról annyira belemerültem)
- most Lucia Berlin novelláskötetét olvasom, ami szintén egy erős és karakteres könyvélmény lesz

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.