Things I Love Thursday #24

június 14, 2018
- hétvégén volt egy érdekes programunk: ásványkiállítást rendeztek az egyik iskolában, ahonnan nem távoztam haza üres kézzel :D
- elolvastam a nemrég új kiadásban megjelent Brooklyni balgaságokat, Paul Austertől, ami nagyon tetszett :)
- Eszti videója inspirált egy bejegyzést, és ezzel feldobtam az ő napját, ő meg másnap az enyémet, amikor a hírlevelében is megemlítette a posztomat :D
- két régóta halogatott könyvre kerítettem sort: Kazuo Ishiguro első regénye a bőröm alá mászott, Márquez furcsa története a szerelemről és egyéb démonokról kicsit kevés volt, de örülök hogy végre elolvastam ezt is.
- két újabb szépséges könyv érkezett hozzám: az Instagram szavazás szerint Az elveszett nevekkel kezdek, ma őszies lett az időjárás, de ez a könyv első oldalaihoz tökéletesen illik :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.