Things I Love Thursday #15

április 12, 2019
- ez az április tele van/lesz utazással: szombaton Győrben jártam barátoknál, természetesen a Fűszereseben reggeliztünk, fotóztam sokat és sétálgattunk Dunaszegen is :)
- a héten utoljára mentem Kecskemétre, tanfolyamra [ezért is csúszott át mára a TILT] - kóstoltam matcha lattét hétfőn, ettünk megint finom sütiket a Könyvtári Kávézóban és persze sétálgattam Kecskemét belvárosában is.
- nem tértem haza új könyv nélkül - a Kóborló Antikváriumból elhoztam két könyvet (Sóbálvány, A lebegő világ művészete). Sajnos csütörtökön nem volt a Keletinél verses Poket, de majd Könyvfeszten remélem sikerül pótolnom ezt a hiányosságomat :D
- a héten kiolvastam több rövid könyvet/művet - Alice Csodaországbant, Virág Emília Lidércmegálló c. kiegészítő történetét és Chimamanda Ngozi Adichie We Should All Be Feminists esszéjét. Belekezdtem a hazaúton Neil Gaiman Elveszett próféciák regényébe, de ezt most félreteszem egy új KULT Könyv kedvéért (Drága kis szívem) - ami szintén a héten érkezett.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.