Things I Love Thursday #16

április 18, 2019
- hétvégére megjött az Ezsubegz hátizsákom, amit március végén rendeltem. Több ismerősömnek is van ilyen táskája és mindenki nagyon dicsérte. Közel egy hetes használat után kijelenthetem, hogy kedvenc lett nálam is - kényelmes, elég nagy, és egyedi :)
- Glamour napokat is kihasználtam, vettem néhány szükséges dolgot - az évek alatt egyre jobban megy a tudatos vásárlás ezeken az alkalmakon is
- Libriben akciós volt Craig Thompson képregénye, a Takarók - pénteken ezt is átvettem
- hétvégén kiolvastam az utolsó magyarul megjelent Neil Gaiman könyvet, az Elveszett próféciákat - ezzel a molyon kiérdemeltem a NG plecsnit, amire régóta vártam - még ha ez a könyv nem is tetszett annyira.
- befejeztem tegnap egy nagyon egyedi könyvet is, a Drága kis szívemet, ami nemrég jelent meg a 21. Század Kiadó KULT könyvei között
- egy hét múlva startol a Könyvfesztivál! :)
- holnaptól pedig egy kis pihenés - amin több könyvet, kis kiruccanást és a sorozataimmal (This is us, The Umbrella Academy) való lemaradásom behozását terveztem :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.