Célok 2018-ra

december 12, 2017
Jelentem sikerrel teljesítettem az idei évre kitűzött céljaimat: kb feleannyi könyvet vettem, mint tavaly, nagy részét el is olvastam (konkrét számokat, majd az év végi zárásban írok ;)). Nem mondanám, hogy kevesebb kihívást, feladatot vállaltam, de nem éreztem olyan nagy nyomásnak. Több angol könyvet is olvastam - regényt, meséket és képregényt is. 
Lássuk mik a tervek jövőre!
A tavaly meghatározott alapkoncepcióm ugyanaz:
- (még) kevesebb könyvet venni,
- hamar elolvasni, amit megvettem,
- naprakészen vezetni a Goodreads olvasmánylistát is,
- a változatos olvasásra angolul-magyarul már nem kell 'buzdítanom' magam :D

Idén sem próbálkozom a várólistacsökkentéssel, de a korábbi évekről maradt olvasatlan  könyveimet igyekszem a nagy évszakos olvasmánylistáimba beválogatni.

Jövőre ezekre a molyos kihívásokra szeretnék jelentkezni:
Könyvbingó 2018 - a saját kihívásom :)
Anna Gavalda életmű olvasás - szintén saját, még jó pár könyvet újra kell olvasnom, a Vigaszágot nem olvastam egyáltalán és persze a legfrissebbet (Életre kelni)
Ismerkedj meg Elizabeth Strouttal - még egy saját - újra kell majd olvasnom az Amy és Isabellet, ill. a Kisvárosi életek és a Maradj velem kimaradt eddig
Nagy téli olvasmánylista - és majd a következő évszakos listák
A 2017. év szépirodalmi prózatermésének olvasása - már csak egy könyv kell :) Szerintem Grecsó legutóbbi művével fogom teljesíteni.

Januárban írtam egy listát azokról a könyvekről, amiket el szerettem volna olvasni - ezek közül idén nem sikerült olyan sokat teljesítenem - lecsökkentettem a listát, őket szeretném jövőre - végre - megismerni:
  • Murakami Haruki
  • Umberto Eco: A rózsa neve
  • Szerb Antal: A Pendragon legenda
  • Kazuo Ishiguro
  • Alice Munroetól
  • Philip Pullman Az Úr Sötét Anyagai sorozatot újraolvasni és végre befejezni (3. részt még nem olvastam)
  • + újraolvasni a Cormoran Strike sorozatot
  • + folytatni az Ambrózy báró eseteit
December elején végignéztem a Harry Potter filmeket, és rájöttem, hogy mennyire nem emlékszem már a 5-7. film egyes részeire, egyúttal a könyvekre sem. Az első négy részt rengetegszer újraolvastam, ameddig vártam (3 év ;) ) hogy megjelenjen a folytatás - utána következőket már kevesebbszer. Ezért jövőre szeretném az 5., 6., 7. könyvet is újraolvasni - na meg ha meglesz addig az illusztrált 4., akkor azt is :)

Molyos életműolvasásokat már ösztönzi, hogy készül plecsni és lista az egyes írókhoz - idén így szereztem meg Rowlingét, Joanne Harrisét, Jane Austenét - jövőre Neil Gaiman, eddig kimaradt magyarul megjelent könyveit szeretném elolvasni, és kiérdemelni a plecsnit - ez 10 könyvet jelent.

Nektek mik az olvasós terveitek jövőre?

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.