Havi tervek - December

december 01, 2017
Az utóbbi napokban több könyvet is 'elengedtem' - lelkesen kivettem korábban könyvtárból, de beláttam, hogy vagy időm nincs rájuk vagy kedvem. Így járt novemberről a Ne higgy a szemének, a Múzsa, de a Belgravia is, amit ma délelőtt elkezdtem, de annyira untam, hogy inkább abbahagytam (nem mondom, hogy rossz könyv, de annyira lassú hangvétel, amire nem voltam vevő - pár éve még szerintem álom olvasmány lett volna, amikor bele voltam szerelmesedve a Jane Austen és korabeli könyvekben). 
Fókuszálok arra ami tényleg érdekel - Miamona kihívására és néhány adventi könyvre elsősorban, ill. Siobhan Dowd életműre, meg néhány sajátra - 8 olvasmány elvileg teljesíthető, remélem ezek közül nem marad el semmi. Jövőre meg tényleg kevesebb kihívást kell magam elé állítanom :D

2 megjegyzés:

  1. A St. Oswald fiúskolára kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz mondani. Én is szeretném elolvasni, de kicsit félek tőle, mert még semmit nem olvastam Harristől. Elsőre esetleg mit ajánlanál tőle? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, talán a novelláit (Egész évben karácsony, Bársony és keserűmandula kötetek), ezekben előjönnek azok a különféle témák, amikben alkotnak. JH-t először elkönyveltél kb a Csokoládé sikere után gasztroírónak, de van egy sötétebb oldala - ami megjelenik a Kékszeműfiúban, meg a St Oswaldban is. De ezen kívül írt 'sima' regényeket, amikben a múlt kap nagyobb szerepet. Én nagyon szeretem minden könyvét - nézegesd meg a fülszövegeket, hogy melyik milyen téma, és mihez lenne kedved ;)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.