Things I Love Thursday #8

február 20, 2020
- vasárnap pótoltuk a múlt hétvégi utat Kehidára és Keszthelyre (Pálma Cukrászdát ajánlom ;))
- több várólistás könyvet is olvastam a héten: a legjobban a Miért nem szóltak Evansnak? és a Lányok és asszonyok aranyköve tetszett, de érdekes volt Meik Wiking emlékekről szóló új kötete is
- már egy ideje nézem, de az 1. évad felétől teljesen ráfüggtem a Netflixen a Sex Education sorozatra, ami egy ideális angol kisvárosban játszódik, ahol több kamasz sorsát követhetjük. Az idei év egyik kedvence lett, várom a 3. évadot! :)
- tegnap érkezett egy nagyon friss megjelenés - Sally Rooneytól a Baráti beszélgetések, ami első körben a könyvfesztiválra volt beütemezve, de előrébb hozták. A Normális embereket még nem olvastam, a Baráti beszélgetések amúgy az első regénye, így legalább sorrendben haladok vele :D

2 megjegyzés:

  1. A Szex education nálunk is nagy kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam is nálad Twitteren, hogy ajánlod, amiatt is kezdtem el nézni :))

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.