Things I Love Thursday #48

november 28, 2019
- kiolvastam egy 'klasszikust' Az angol beteget, ami rendhagyó olvasmányélmény, ill. novemberre még egy krimi is belefért (A kutya se látta - Agatha Christie-től)
- leadtam a Librinél a BlackFriday akcióban egy rendelést, persze a karácsonyi Szabó Magda kötetet én se tudtam otthagyni - megérte, most esténként lassulásként a pörgős napok után ezt olvasgatom
- a héten két fontos médiaszereplésem is volt :D a helyi tévében beszélgettem egy kicsit az olvasásról, ill. készült velem egy interjú a blogolásról (ezt majd megosztom, amint aktuális lesz ;))
- zajlik a 'könyvtári könyvvásár' ezerrel, tegnap pl Szendrői Csaba volt a vendégünk, akitől persze soron kívül dedikálást is szereztem - az este is nagyon jó volt, erről is be fogok röviden számolni

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.