Things I Love Thursday #45

november 07, 2019
- megvalósítottam egy nagyon régi tervemet: a Harry Potter első részét újraolvasni, angolul. Direkt ehhez megvettem a Hollóhátas jubileumi kiadást, amire már 2017 óta vágytam :)
- mivel októberben alig néztem filmeket, ezért a hosszú hétvégén belehúztam: 8 filmet néztem meg, és hétfőn elmentünk a Drakulics elvtársra moziba, ami nekem nagyon tetszett
- érkezett hozzám a héten két újdonság is, a Szólíts a neveden folytatása a Találj rám és egy újabb Elizabeth Gilbert könyv, a New York lányai. Előbbit már olvasom, utóbbi pedig utána azonnal kezdem! :D
- mai napom fénypontjai: az ajándék fánk és a Libri Magazin volt, amivel kolléganőm lepett meg, hogy buzdítson - megerősítsen a munkámban :D Ill. elsőként olvashatom a Stranger Things képregényt - sietek vele ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.