Things I Love Thursday #48

november 29, 2018
- pénteken megnéztük az itthoni adventi vásárt, tetszenek a fények és ettem (életemben először) churrost! :)
- hétvégén elmentünk fürödni Kehidakustányra, jó volt - bár az nagyon kényelmetlenné tette a napot, hogy alig volt fűtés egyes helyeken :S
- ezen a héten ismét Kecskeméten voltam tanfolyamon - majdnem elsőre eligazodtam a pesti átszállásaimnál :D (Szuper a Könyvtári Kávézó a kecskemétieknél süti és kávékínálatot tekintve is!)
- az Akhilleusz dalát vittem magammal az útra, gyorsan haladtam vele (ma este a vonaton be is fejeztem)- így a Nagy Őszi Olvasmánylistám felét teljesítettem. Plusz Dórival megbeszéltük, hogy ugyanakkor kezdjük el olvasni - érkezik majd nála is egy bejegyzés.
- egyik kreatív csoportáramtól vettem egy Hollóhátas táskadíszt (Heloise-zal így "táskadísztesók" lettünk), ill. egy fülbevalót és hozzá illő nyakláncot :)
- mai nap legnagyobb öröme, hogy nagyobb késések nélkül rendben hazaértem a 300+ km-es útról :D ésmégatiltetismegírtam

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.