Things I Love Thursday #45

november 08, 2018
- a Témázunk csapathoz ismét csatlakoztam és a kedvenc tvsorozatainkról írtunk
- múlt héten befejeztem a Madarak a dobozbant, ami tökéletes halloweeni - halottak napi olvasmány volt
- megnéztük Az első embert a moziban, ami Neil Armstrong életéről, a Holdra szállás előkészítéséről szól. Nagyon megrázó, érzékletes film lett, annak ellenére sokszor szinte a karfát szorítva drukkoltam a szereplőknek, hogy tudtam igazából mi lesz a film vége, hogy sikerül nekik, nem halnak bele. Ajánlom, ha életrajzi drámát szeretnétek nézni!
- kedden elmentünk fotózni a Csónakázó tóhoz munka után
- egy molytól három könyvet is megszereztem nagyon-nagyon olcsón, és a csomagolás extra elővigyázatos volt - nagy örömmel bontogattam ki a dobozát :)
- jött még két új könyv az Athenaeum Kiadótól is - Instagramon megszavaztátok, hogy először a Kisbohémeket olvassam el
- a Joy napokat részletekben gyorsan fogom lebonyolítani a héten - a Dm-ben már jártam (egyszer) és még a tömeg előtt mentem :D
- elolvastam egy újabb szerzeményemet, ami 'csak' szeptember óta állt a polcomon :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.