Things I Love Thursday #35

augusztus 30, 2018

- lehűlt az idő, de szombaton nem esett (sokat), így meg tudtuk nézni a Savaria Karnevált - megkóstoltam a TheBoxDonut karneváli fánkját is
- múlt csütörtökön derült ki, hogy megnyertem a Móra Kiadótól a 2050 novelláskötetet, ami meg is érkezett hétfőn
- másnap a Bookdepotos csomaggal csengett a postás, a My Fat, Mad Teenage Diary folytatása lapult benne, amit évek óta el szerettem volna olvasni (a könyvet és a sorozatot is nagyon szerettem néhány éve)
- Brigi (Popkultcsajok podcast tagja) nemrég hirdette meg, hogy lehet nyerni tőle egy Prágából küldött lapot. Persze Brigi és maga a város miatt sem akartam kimaradni ebből a lehetőségből - kaptam személyre szabott ajánlást is, hogy mit nézzek meg ;)
- már tervezgetem az őszi programokat is - lesz egy pár! 

1 megjegyzés:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.