Things I Love Thursday #32

augusztus 09, 2018
- ismét több régóta halogatott könyvet olvastam: Anne Frank naplóját, a Vadont
- jól sikerült a balatoni hétvégénk - Balatonfüred gyönyörű, nagyon meleg volt - így strandolhattunk sokat. Ettünk ittunk finomakat, jó lett a szállásunk is :))
- Balatonfüreden is volt egy antikvár könyves kocsi - innen hoztam el 300 Ft-ért Pearl S. Buck A kínai rabszolgalány regényét - molyon jók voltak az értékelései, és szerettem volna egy emléket innen :)
- elindult a nyári szünetem - a nagy meleg miatt jobbára csak a sötét szobában pihenek, olvasok, és elkezdtem darálni a Twin Peaks sorozatot, ami szintén egy régebbi tervem volt.
- találtam a Pepcoban egy új szoknyát, Tescoban meg egy új nyári pizsit.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.