Havi zárás - Szeptember

szeptember 30, 2013

Vettem:
  • Ernest Hemingway - Vándorünnep / Tavaszi zuhatag / Az ötödik hadoszlop / Cikkek, vallomások - ezt a vaterán szereztem 125 Ft-ért (elvileg egy 1Ft-ért az enyém lett voltan). Külön örültem, mert a Vándorünnepet nehéz beszerezni. Írtam a csajnak, amikor lejárt a licitálás, hogy akkor ez így okés-e, meg kérte a címem. Jófejségből utaltam neki 800 Ft-ot, (a postaköltség 675 Ft), mégis keressen rajta valamit. Ezután két levelemre se válaszolt, már lemondtam a könyvről, de ma megérkezett… Végülis örülök, hogy megvan, de bosszantó, hogy nem tudott írni pár szót – kösz a pénzt, megy a könyv, vagy hasonló…
  • Kami Garcia, Margaret Stohl - Lenyűgöző sötétség és Lenyűgöző káosz - ezek az Olvasás éjszakájakor tartott Könyvmolyképzős akciókor pottyantak a kosaramba, úgyis rég olvastam könnyedebb olvasmányt.
  • Szerb Antal - Száz vers
  • Hernádi Gyula - Deszkakolostor (ajándék volt a Száz vershez, ezért jó ha az ember az antikvarium.hu-ról rendel :))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.