Néhány könyvről röviden | 2022 június

Cynthia Paterson: Foxwood összes meséje
Beatrix Potter és Szederberek összes meséi után erre a kötetre is kíváncsi voltam. Mindhárom kötet stílusa hasonló: a mesék kedvesek, a rajzolás aprólékos és nagyon hangulatos. Ugyanúgy emberforma állatok a főszereplők, és kis közösségek jelennek meg.
Foxwood összes meséinek főszereplője három jóbarát: Süni Vili, Egér Henrik és Nyuszi Robi, akik különféle kalandokba keverednek az angol táj több pontján – eltévednek az erdőben, csónakáznak egy patakon, vakációznak a tengerparton. Kalandvágyuk néha tévútra csalja őket, de vagy jó ötleteiknek vagy külső segítségnek köszönhetően megmenekülnek.
Aranyos kötet – jó kikapcsolódást nyújtott :)
5/5

Kocsis Noémi: Bakancslista – Magyarország
Remek inspirációforrás, hogy hova utazzunk belföldön. Rengeteg helyszínt bemutat, ismert és kevésbé ismert látnivalókkal. A képek csodaszépek, a leírások több kultúr-társadalomtörténeti információt is megosztanak. Sok meglátogatni való helyet kijegyzeteltem belőle, és örömmel láttam hogy több ajánlott helyen már jártam :))
5/5

Jól vagyok!
Nekem nem adott semmi újdonságot, de nagyon szép kiadvány. Aki most ismerkedik a mindfulnessel, vagy szeretné visszalopni a kreativitást, az alkotást a mindennapjaiba – annak tökéletes kiadvány. Az elméleti rész nagyon rövid, de a hétköznapokba beilleszthető gyakorlatokat oszt meg. Rajzolós – színezős oldalakkal van tele, szépen ki lehet használni, ill. továbbvinni a szimpatikus gyakorlatokat – hálanapló, séta a természetben, stb.
4/5

Gerard Way – Shaun Simon: Az Esernyő Akadémia – Mintha szellemet látnál
Tavaly fejeztem be az Esernyő Akadémia sorozat olvasását – a Netflixes sorozat 3. évadát pedig nyáron tervezem megnézni. Gondoltam jó összekötő elem lesz ez a spin off képregény, amelyben Klaus kalandjait követhetjük.
Jó volt, hogy őt kicsit jobban megismerhettem ebben a külön képregényben, bár a sztori több szála nem fogott meg. Maga Klaus családkeresése érdekes volt, ill. a hollywoodi szál is – de a vámpíros-bandaháborús rész nekem kicsit kilógott.
3/5

Brian Herbert – Kevin J. Anderson: Dűne: Atreides-ház 1. + 2.
Az új Dűne film ill. a képregény mellé tökéletes kiegészítés volt az előzményekről szóló történet. A főszerepben egyrészt Paul apja, Leto van – és persze az Arrakis, a sivatagbolygó ahonnan a birodalom egyik fontos cikkét – a fűszert nyerik ki.
A képregény több helyszínnel, karakterrel dolgozik, de jól követhető minden szál – van ahol ismételi – összegzi is az információkat.
A képi világa is tetszett, bár a történetet nem érzem egészen magaménak – ezért csak a 4 csillag.
4/5

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.