Things I Love Thursday #40

október 03, 2019
- csupa jó könyvet olvastam az elmúlt héten: Agathe, Monstress, Longbourne árnyékában és két nehezebb darabot is legyűrtem (Apád előtt ne vetkőzz, Fehér farkas)
- pénteken egy kedves barátnőm esküvőjén vettem részt, ami csodás volt - a barátok, a szervezés, zenék, kaják - minden a helyén volt :)
- befejeztem az Időbevándorlók norvég scifi sorozat utolsó részét is ill. most darálom a 13 okom volt 3. évadát - előbbit bátran ajánlom, egyedi krimisorozat - a 13 okommal már vannak problémák
- hétfőn úgy elkapott a nátha, hogy nem igazán élveztem a várva várt szakmai napunkat, de azért jó volt ismét találkozni a megyében élő többi könyvtárossal. A héten itthon nyomom az ágyat - de ugye minden rosszban van valami jó - nekem most a Longbourne árnyékában volt és a sorozatdara.

2 megjegyzés:

  1. Kitartást, sajnos ezzel nem sok mindent tudsz tenni, át kell vészelni :( Örülj annak, hogy olvasni van kedved, én ilyenkor a könyvekkel se bírok haladni.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.