Things I Love Thursday #21

május 23, 2019
- végignéztem a Carter ügynök első évadát, sőt már a második felénél tartok - nagyon tetszik még mindig
- hétvégén nagyon aktív voltam (még ide számítom a hétfőt is, mert az volt az egyik szabadnapom a héten) - tornáztam, vasárnap bicikliztünk a környéken
- teljesen elmerültem a 4. Cormoran Strike történetben, órákig olvastam egyhuzamban amikor tudtam, annyira érdekelt egyrészt a szereplők sorsa, másrészt a nyomozás - de inkább előbbi tartott izgalomban ;)
- szombat éjjel megnéztük az Eurovíziós Dalfesztivált, nekem már kapásból az első szám a kedvencem lett, utána is még találtam jó ill. megdöbbentő produkciókat. 
- kedden átvettem a hétvégi Líra online raktárvásáron rendelt Likó Marci 'verses'-dalszöveges könyvét, amit a megjelenéskor már olvastam, de nem volt belőle nyomtatott verzióm
- tegnap érkezett hozzám egy új könyv, ami pont jó lesz a Halálos fehér után - egy pszichothriller, ráadásul kanadai író írta, így a saját molyos kihívásomhoz is szuper lesz
- hétvégén meghallgattam Háy János és Beck Zoli közös hangoskönyvét, éééééss már elárulhatom hogy jönnek hozzánk is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.