Things I Love Thursday #38

szeptember 20, 2018
- kihasználva a jó időt még kétszer is eljutottunk fagyizni (persze nem csak fagyit ettem, hanem kürtős kalácsban és goffrival megpakolt verziókat :D)
- péntek délután elmolyoltam az októberi Glamour magazinnal, írtam kívánságlistát is
- vasárnap az utazásé a Frida Kahlo kiállításé volt, csodálatos napot töltöttünk Bp-en, az idő is szuper volt, a kiállítás elvarázsolt, ettünk-ittunk finomat és beszélgettünk sokat a lányokkal :)
- hétfőn megérkezett 2 hét alatt Kanadából egy nagyon várt könyvem (The smell of other people's houses), már csak idő kéne hogy olvassam. Mostanában megint begyűjtöttem az új olvasnivalókat :D
- végre kiolvastam Agatha Christie monumentális memoárját - ezután néhány friss megjelenést fogok elővenni ;)
- Neil Gaiman életműolvasással is haladok: elolvastam a Death képregényt, és a könyvtárközi kölcsönzés csodájának hála már itt figyel a polcomon a négy magyarul megjelent Sandman is!
- utónyári időjárás - egyáltalán nem bánom, hogy még ilyen meleg van, ki kell használni ezeket a meleg, napsütéses órákat ;) (persze most hétvégén pont nem ilyen lesz...)

2 megjegyzés:

  1. Szuper heted volt! a Khalo kiállításra én is kíváncsi vagyok. AC életművét imádtam, jó választás volt, de elhiszem, hogy most mást is olvasnál. A fotóid egyre szebbek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudsz, menj el szerintem érdemes, sok szervezés munkája volt, hogy elhozhassák ezeket ide :)
      Köszönöm!! :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.