Things I Love Thursday #19

május 10, 2018

- a hétvégén két nagyon jó olvasmány is a kezembe került: az egyik a Rejtély az Orient Expresszen, amiről már kész a bejegyzésem - a másikat még most olvasom, ez a - szintén szépséges - A medve és a csalogány. 

- hétvégén előszedtem a fényképezőgépemet is - ennek hála sok-sok fotóval bővült az Instagram fiókom, lett új profilképem is, ill. a könyveimet is lelkesen megörökítettem.
- megjött a BASC válogatott extráit tartalmazó dobozom, aminek a fő 'attrakciója' a miniFunko Hermione volt
- rákaptam újra a versolvasásra: érkezik hozzám két Závada Péter kötet, elolvastam Ferencz Mónika Scolar L!ve-os kötetét is, ill. a könyvtárból is zsákmányoltam párat (Mizsur Dánieléről már írtam is)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.