Things I Love Thursday #17

április 26, 2018
- megkóstoltam az új oreós-milkát ill. a dupla krémes Oreót.
- a hét, és az utóbbi hónapok legnagyobb örömforrása a szombati könyvfesztiváli kirándulásom volt, amiből rengeteg fotó, és több bejegyzés is született. (Ha még nem olvasástok volna voltam a Twister Kiadó workshopján, vettem POKET zsebkönyvet és írtam egy részletes összefoglalót az egész napról is.)
- megvolt hétvégén az idei első fagyi is a kedvenc fagyizónkból
- kaptam orgonát <3 ami több fotónál is gyönyörű háttérül szolgált (havi zárásnál is fel fog tűnni :D)
- a könyvfeszti szerzemények közül A hatalomnak már neki is álltam, és nagyon tetszik - a hétvégére szerintem bejegyzés is érkezik ;)
- vasárnap leadtam egy rendelést, ami csodás módon keddem már meg is érkezett - az új Zafon hatalmas, ill. végre megvettem a Briliáns barátnőmet is, ha már egyszer kedvenc könyv lett
- és megvettem a májusi Éva magazint is, nemsokára Joy napok :D
- olvastam is persze, két cozy mystery sorozatrészt: Mrs. Jeffries és Agatha Raisin kalandjairól írtam is bejegyzéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.