A Tumblren láttam! #3

június 15, 2016
Bár most nem győzzük a hazai friss megjelenéseket böngészni, eltelt megint három hét ezért összegyűjtöttem néhány könyvet, amikre a Tumblrön böngészve akadtam.

Renee Carlino - Swear on This Life by forrás
Végre egy new adult könyv, a sok YA között! Komolyan úgy kell vadásznom ezeket, vagy a tényleg felnőtt irodalmat, mert a Tumblr közönsége általában a YA könyveket fotózza szívesen. Ez a regény egy gyerekkori történet felhánytorgatása, ráadásul a főszereplő életének titkairól egy regényben rántja le a leplet egy régi ismerőse. Goodreads

Christine Reilly - Sunday's on the Phone to Monday forrás 
A '90-es évek New Yorkjában játszódik ez a regény (szintén nem YA), amiben a különös Simone családot ismerhetjük meg. Könnyed, hangulatos regénynek tűnik! Goodreads

Summer days and summer night forrás
A jelenleg népszerű YA írók novella-válogatása. Pár éve megjelent téli-karácsonyi tematikájú kiadás is, valamikor el fogom olvasni azt is, de most ez aktuális lenne :) Goodreads

2 megjegyzés:

  1. Az első kettő ment is fel a listámra! :) Imádom ezeket a posztokat, főleg, hogy én már annyira nem nézegetem a tumblrt, de így nálad mindig belefutok valami érdekességbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam! Ilyenkor mindig vigyorgok, hogy de jó ez biztos a posztom miatt van! :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.