Havi zárás - Június

Egész jól haladok az új könyveimmel, amit ebben a hónapban szereztem majdnem mind el is olvastam :)

Vettem
Tóth Krisztina - Akvárium - kicsit későn vettem észre, hogy TK új könyvvel jelentkezik, de gyorsan megvettem a könyvhéten
Virginia Woolf - Éjre nap - Szandis Európa akcióban szereztem meg végre, már csak egy VW könyv hiányzik (Messzeség) a gyűjteményemből :) Jó vastag, biztos elleszek vele egy darabig!
Paolo Bacigalupi - Hajóbontók - éppen egy éve olvastam tőle az első könyvet, A felhúzhatós lányt, ami nagy kedvenc volt, és a fülszöveg alapján ez is esélyes erre a címre

Kaptam (reci)
Junot Díaz - Oscar Wao rövid, de csodálatos élete - újabb próbálkozásom a felkapott dominikai-amerikai író megismerésére, és meg kell mondjam jobban sikerült, mint az előző :)
Neil Gaiman - Óceán az út végén - új Gaiman!! Rövid, de szép mese, ami inkább szépirodalmi, mint az író korábbi könyvei. Most már el kéne olvasnom az Anansi fiúkat is, ami még kimaradt az életműből.
Jane Rogers - Jessie Lamb testamentuma - egy újabb disztópiás ifjúsági regény

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.