Things I Love Thursday #25

június 20, 2019
- sajnos a terveimmel ellentétben nem jutottam el szombaton Budapestre a könyvhétre, de itthon pótoltam kicsit az élményt
- Szabados Ági olvasmányai és olvasónaplója megihletett, elkezdtem felhasználni az egyik noteszt, amit jó néhány hónapja vettem: olvasmányértékelő naplónak fogtam be. Nem tudom meddig tart ki lendület, de jó érzés egy könyv befejezése után 'analóg' módon összeszedni a gondolataimat és csak utána ülni a gép elé és bejegyzést írni.
- elolvastam néhány újdonságot is a héten - egy dél-korai regényt a nőkről, egy izlandi kisregényt az öregkorról - mindkettő különleges történet, ajánlom őket ;) Illetve befejeztem a kedvenc, vicces, időutazós sorozatom most magyarul megjelent, 4. részét - ezzel elértem az idei, 100. olvasmányomat :D
- ha már Izland: egy kedves magyar lány, aki ott él, egy kis játékot hirdetett nemrég az Instagram oldalán, írtam neki és egy cuki bemutatkozó szöveggel megosztotta az én profilomat is :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.