Nyári tervek

június 01, 2016
Olvasás szempontjából:
Mivel a májusi listám elég rövidre sikerült és többször változtattam is rajta, gondoltam a nyári hónapokra egy gyűjteményes listával jövök. A molyon a kihívásokat böngészve találtam is egy ehhez passzolót - 10 könyvet kell összegyűjteni és 06.01-08.31. között kiolvasni.

Az alábbi könyvek között vannak olyanok, amiket a könyvbingómra, van amit a várólistacsökkentésre olvasok, plusz két friss megjelenés (az egyik beszerzése még várat magára :)).
  1. Borisz Akunyin: Azazel
  2. Peter S. Beagle: Az utolsó egyszarvú 
  3. Jasper Fforde: A Jane Eyre eset
  4. Gárdos Péter: Hajnali láz
  5. Anthony Doerr: A láthatatlan fény
  6. ✔ Alastair Reynolds: Napok háza
  7. Mariam Petroszjan: Abban a Házban
  8. ✔ Esther Kinsky: Banatsko
  9. Eleanor Catton: A fényességek
  10. ✔ Baráth Katalin: Arkangyal éjjel
Amúgy:
- záróvizsga, diplomaosztó ✔
- AlterRába fesztivál ✔
- kirándulások - még nem tudom hova, de remélem több is összejön
- német tanulás újra, szeptember elején nyelvvizsga lenne szükségszerű :D
Nektek mit hoz a nyár?

4 megjegyzés:

  1. Jajj, ez a 10-es listázás nagyon megtetszett, én is fogok csinálni, hogy legyen valami "útmutató" a nyárra. Az Arkangyal éjjelt én is be fogom szerezni a jövőhéten. ;) A záróvizsgához meg a némethez sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok mi fog szerepelni nálad, azért jók ezek a listák, ugye? :D
      Köszönöm!

      Törlés
  2. Jó lista, én is nemsoká összerakom a nyári terveket, bár lehet, hogy már eleve több lesz tíznél. :) Kinéz pár újabb reci is a tervek mellé. :)
    A kihíváslink nem jó, pedig rá akartam nézni, kijavítod? Köszi :)

    Mit hoz a nyár? Munkát munkával... de már várom a szabikat, balcsizunk. :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd figyelem te miket fogsz betervezni! :)
      Kijavítottam, köszi!
      Akkor kitartást, Balcsi az jó! :) Nekünk még képlékeny, de majd augusztus első hete lesz a szabi, az már fix.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.