Things I Love Thursday 44

november 05, 2015
  • Halloweeni készülődés kimaxolva: vettem két kis díszt, sütöttem sütőtökös pitét, és Amanda Stevens Örök kísértésével borzongtam
  • hétfőn megjött a nyereménykönyvem a Tilos az Á kiadótól, majd november vége felé szeretnék karácsonyra hangolódni vele
  • elmaradt a szerdai németóra így a sokkal nyugisabb napom volt, mint amire számítottam
  • azok a kommentek, amik olyan posztokra jönnek amiknél gondolkoztam hogy van-e értelme megírni :))
  • az ősz még a fagyos, de szép arcát mutatja
  • ma vásárlós délutánom volt (ezért csúszott a tilt :D) - vettem a Lidlben ócsóér csitrisz spírszes hajformázót, hétvégén letesztelem, na meg a baleás új tusfürdőt se hagyhattam ott (ibolya és málna - nagyon jó, még kell vennem!)

6 megjegyzés:

  1. Csitrisz Spírsz :D Jajj :D kérek engedélyt meghalni a röhögéstől :D
    Nagymamám Spritni Bírsnek hívta :D van még termék, amit vele adnak el? nahát :D
    Nagyon cuki az a tökfej-baba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az se rossz :D :D
      Bizony még van, ez mondjuk tavaly téli darab, gondolom most ki akarta szórni a Lidl így 3400 volt, 5000 helyett!
      Köszi, párszázas boltban találtam :))

      Törlés
  2. Tök jó, hogy nyerted ezt a könyvet, már amúgy én is kinéztem magamnak! :)
    Ez a hajformázó ez hullámosít vagy milyen? :) Láttam Swarmon, hogy sokfelé voltál tegnap :D
    Szerintem én vagyok az egyetlen, akinek nem jönnek be a Balea tusfürdők illatai... Minden alkalommal megszagolom őket és rájövök, hogy nem :D

    Amúgy minden posztot van értelme megírni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepődtem, hogy engem sorsoltak ki, nagyon kíváncsi vagyok már a könyvre ☺
      Ez kérlek simít, kreppel, hullámosít, meg minden, holnap letesztelem.
      Hű meg ma is sokfelé 😁
      Nem tartós az illatok, de engem mindig megnyernek.

      Törlés
  3. Jaj, hát ezen az elnevezésen kacagtam egy ideig :)
    De szuper a nyereménykönyv, remélem jó lesz a sztori, mert én is kíváncsi vagyok rá. (Ha meg nem, akkor eggyel kevesebb könyv a beszerzendő listán :))
    Ez az ősz szerintem is nagyon klassz eddig. Hétvégén vasárnap most már tutira kimegyek valami zöldbe sétálni egy nagyot.
    És ne gondolkozz, írd meg azt amit szeretnél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 😁 Remélem jó lesz!
      Jövő héten meleg lesz, meg most hétvégén is, így majd lehet jókat sétálni.
      Igen, ez be szokott jönni! ☺

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.