Things I Love Thursday 37

  • kiderült, hogy indul újra a német tanfolyam, próbálok visszarázódni és újult erővel nekiállni tanulni. Tegnap örültem, hogy jobban mentek a feladatok, mint ahogy számítottam rá :)
  • hétvégén rendberaktam a zoknisdobozom #konmarimethod :D
  • laza vasárnap: film (Adaline varázslatos élete), és társasjáték
  • megjött végre Bookdepositoryról a miniszínezőm (igazából péntek óta a postaládában árválkodott, csak hétfőn vettük észre), kedd este el is készült az első oldal belőle. Tetszik, hogy ilyen kicsi méret, mert a Szép álmokat nagy ábráit kb sose fejezem be.
  • jön októberben egy új Anne Rice könyv!!!44
  • ma megjelent az új Glamour a kuponokkal ;) (egyelőre csak ezt az online listát böngészem, és kevéslem, pl New Yorkeres nincs is vagy még nem töltöttek fel mindent?).

Megjegyzések

  1. Viánál van full kuponlista, ott szerepel pl New Yorker, megyek is mindjárt megnézni, hogy akarom-e a Glamour napokat idén :D
    Örülök, hogy így tetszik a Mindfulness színező, annyira cuki, hogy ilyen kicsi, olyan jó kis kompakt. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy tetszik a Mindfulness színező! :) Nekem egyszer egy szombati munkanapon okozott meglepetést egy bookdepo csomag, nem vettem észre, hogy bedobták, csak aznap este, és jó kis örömködést csaptam. :)))

    VálaszTörlés
  3. Ááááá de jó ez a sablon :) (Ez volt akonstruktív hozzászólás)

    VálaszTörlés
  4. Mai délután azt hiszem olvasás+színezés+teázás lesz a program, kezdek benáthásodni én is, de legalább itt a hétvége :D
    Lobo - köszi, jaj remélem senki nem látta tegnap este mit műveltem itt, kb 5 sablon ráhúztam a blogra, szétcsúszott, visszaálltam az alapra, de ez egész jó :) Már csak a linkek színét szeretném megváltoztatni, aztán nagyjából kész :D

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást Dóri! Én már a második hete benne vagyok, nehezen sikerül belőle kilábalnom, de a tervezett programod szerintem hozzásegít a gyors gyógyuláshoz majd :D
    Én most leálltam a színezéssel, de szerintem is ez a hétvége pont alkalmas lesz arra, hogy újra belevessem magam.
    Nemrég néztem meg én is Adaline-t, szerintem aranyos kis film volt, ilyen könnyű, csajos, mégis kedves és nem bugyuta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és jobbulást neked is!! Reméljük :) Hiszek a gyógyító erejükben :D
      Igen, olyan szomorkás, de jó :)

      Törlés
  6. Tényleg tök jó a sablon, nekem is nagyon tetszik! :) Jaj, sablonváltásnál én is mindig azon feszülök, hogy vajon hányan nézik pont akkor a blogot, de hát gondolom nehéz kikerülni, hogy valaki belefusson az alakítgatásba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Már többen mondtátok, szóval marad :)
      Én még nem futtottam bele ilyenbe, vagy az éj leple alatt kell alakítani :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

na ehhez szólj hozzá ;)