behavaztam

december 14, 2009
Szó szerint (fehér karácsony lesz, na na?), meg úgy képletesen. Még nem vettem meg mindenkinek az ajándékét (még magamnak se mindent), holnap és szerdán írok két zh-t - még nem tanultam rájuk! :S -, jövő hétfőn, és szerdán(!) pedig már írásbeli vizsgáim lesznek!!
De.
-Megvettem Libba Braytől a Rettentő gyönyörűséget, és a Lázadó angyalokat -magamnak. karácsonyra :)
-viszont Dan Brown - Elveszett szimbólum nem volt a "femilicenterben", a lírában -fúj, fúj ezúton is nekik!! xD
-holnap megyek okmányirodába megigénylem a jogsimat (:D :D),
aztán megyek zh-t írni, éljen!

Na jólvan befejeztem az agymenést, inkább készülök holnapra!

Kedves olvasóimnak -már ha valaki elolvassa ezt a kiborulást - szép készülődést a karácsonyra. Nekem nincs karácsonyi hangulatom se.
:*

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.