Things I Love Thursday #41

október 11, 2018
- szombaton barátnémmal beültük TheBoxDonutba - persze én megkóstoltam új sütőtökös fánkot, utána jó volt a napsütéses főtéren sétálgatni
- megjött az új Avon parfümöm és a bevált Avon Mark fedőlakk
- két régóta várt könyvet is elolvastam: az Éjféli iskolákat, és a Közesvilág sorozatot (a 3. rész még folyamatban van), ill. Coco Chanel életéről szóló regényt.
- szerdán Bp-en jártam: egy előadásra mentem, de előtte volt annyi szabadidőm, hogy elvillamosozzak a Ludwig Múzeumhoz (MÜPA) és beszerezzem a két legújabb Poketet. A kis herceg nagyon tetszik - illusztrált, nagyon kis szép - A 100 szóban Budapest kakukktojás, mert igazából a Poket csak a helyet biztosította a pályázatra érkezett művekből szerkesztett zsebkönyvnek. Ja és láttam mosolygós villamost! :D
- Anne sorozat 2. évadát nézem és egyre jobban szeretem, a könyveket is szeretném majd valamikor olvasni :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.