The Autumn Book Tag (őszi könyves kérdéskör)

szeptember 12, 2014

(körbeposzt - vagyis, akinek tetszik vigye-válaszoljon rá ;) )

Teklától kaptam meg ezt a kérdéssorozatot, ami az ősszel kapcsolatos. Köszi még egyszer :)) Jó is kicsit elmélyedni az őszi terveimben, vissza kell hoznom az őszváró-kreatív hangulatomat :D
tumblr
1. Mit szeretsz legjobban az őszben? - a lehullott falevelek illatát, amikor benne gázolok, a hüvös időben napfényen süttetni magam, valami finomat és meleget enni-inni a szabadban (pl. forralt bor, vagy vmi finom kaja valami vásáron-rendezvényen. Most lesz egy-kettő, amikre készülök menni: Velemi Gesztenyeünnep, Őrségi Tökfesztivál). 

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jársz vagy a megboldogult iskolás napjaidra? - hát iskolába már nem járok - a levelezőt nem veszem igazán annak :D - szóval nem is tudom, nincs ilyen könyv.

3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos! - Orson Scott Card Bűvölet (még nem olvastam, de lehet, hogy el kéne most kezdenem :D)
Ilyen illatgyertyát is szeretnék beszerezni az őszre
4. Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted? -ööö. Azt hiszem nincs ilyen, nem olvastam még annyi horrort, thrillert, de most Halloweenre tervezem - ahogy tavaly is szerettem volna :D - Agatha Christietől a Halloween és halált.

5. Melyik a kedvenc horrorfilmed? - nem vagyok oda a horrorfilmekért, egy jut csak eszembe, de az is horrorparódia (Törjön ki a frász!).

6. Mely könyv megjelenését várod az idén ősszel? - most kapásból szeptemberben jönnek új Cserna-Szabó András és Tóth Krisztina könyvek (ezeket muszáj lesz megvennem), a külföldiek közül Kami Garcia · Margaret Stohl Beautiful Redemption – Lenyűgöző megváltás (ha már lusta voltam angolul elolvasni), Robert Galbraith A selyemhernyó (igaz ez elvileg decemberben fog megjelenni)


7. Mutasd meg a könyvet, amelyet a leginkább el szeretnél olvasni ősszel! - csalok, mert inkább mutatom a kupacot :D plusz ekönyvben még néhány könyvet.

8. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel? - Az éhezők viadala 3. részére, (Joe Hill) Szarvak, Into the woods.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a tag, ki fogom tölteni a hétvégén, főleg, hogy Tekla engem is meginvitált:)
    A képet már instagramon is megcsodáltam! Szerintem innen csak A történészt olvastam (meg a kindlit muhahaha), de az Teljesen Őszi Könyv. :) És vannak benne magyar kaják. Csak kell hozzá egy kis türelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, meg aki itt jár vigye-töltse ;)
      Na akkor A történészre azt hiszem október végén, az őszi szünetben - elvileg szabin leszek, kerítek sort ;)

      Törlés
  2. A Törjön ki a frász olyan jóó! :D Amúgy nagyon szép lett a blogod :) Illatgyertyát meg én is szeretnék :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.