Kindli - már két éves!

szeptember 07, 2014
Már két éve beszereztem az első e-könyvolvasómat. Le kell kopognom, azóta is jól szuperál - igaz az akksi szintjelzője néha becsap (felkiáltójelesen mutatja, hogy vészesen lemerült, ezzel szemben még több órát tudok rajta olvasni.)

A tavalyi benyomásaimhoz sokat nem is tudok hozzátenni, csak bátorítani tudok mindenkit, hogy ha sokat olvas, akkor szerezzen be egyet ;) Én idén 20 könyvet olvastam el, de még sok tervben van.

Ami újdonság a 'kapcsolatunkban': rátöltöttem könyvet az amazonos e-mail funkción keresztül. (Ki lehet fogni néhány angol nyelvű, ingyenes könyvet amazonon, teljes könyvek, vagy sorozathoz extra fejezetek pl.: Agatha Raisinhez is töltöttem már le ilyet - persze még nem olvastam el :D).

Angolul élmény rajta olvasni, főleg miután találtam egy szuper angol-magyar szótárt, amivel olvasás közben a kérdéses szavakra ráállva mutatja a magyar megfelelőjét. Nem tökéletes, de a könyvek nagy részét megértettem ezzel a módszerrel.
Na én nem így olvasok ekönyvet :D


1 megjegyzés:

  1. Sok boldogságot nektek! :))
    Az enyém is lassan egy éve megvan, de alig olvastam még rajta, szörnyű vagyok... Most békésen alszik a polcon, pedig csurig van egy csomó jó könyvvel.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.