MKV - folyamatban az eredményhirdetés!

február 19, 2014
A munkás hétköznapok miatt elég hektikus a netes tevékenységem - vannak dolgok amiket elhanyagoltam (blogokon kommentelés - olvasom ám a kedvenc bloggereimet), van amire meg túl sok időt fordítok (tumblr :D). Sajnos az MKV is így járt, pedig már javában zajlik az eredményhirdetés - a kategóriák közül már csak az év írója-írónője és az év könyve van hátra. Közben nyereményjátékok is voltak a blogon, erről is szépen lemaradtam - remélem azért volt olyan olvasóm, aki szemfülesebb volt!

Az eddigi nyerteseket, a szavazások eredményét, rövid ismertetőt találtok az mkv blogján, a szavazás lezárása után majd jelentkezem néhány gondolattal a nyertesekről :)

Addig is megosztom, hogy én kiket jelöltem még decemberben a szavazásra:

AZ ÉV KÖNYVE

AZ ÉV LEGSZEBB SZÉPIRODALMI REGÉNYE
Kőrösi Zoltán - Magyarka 
Simon Márton - Polaroidok 
Tóth Krisztina - Akvárium 

AZ ÉV LEGJOBB SZÓRAKOZTATÓ REGÉNYE
Nyári Krisztián - Így szerettek ők 
Győrei Zsolt - Schlachtovszky Csaba: Emmuska 

AZ ÉV ÍRÓJA
AZ ÉV ÍRÓNŐJE

AZ ÉV FELFEDEZETTJE
Farkas Lívia (Ennél zöldebb nem lesz)

AZ ÉV FORDÍTÓJA
Kleinheincz Csilla (Scott Westerfeld - Leviatán, Behemót, stb)

AZ ÉV LEGSZEBB KÖNYVBORÍTÓJA
Márai Sándor - Hallgatni akartam (meg az új Márai életmű új borítói :D)- Mátrai és Végh Kreatív Műhely 

(mesekönyvet és ifjúsági könyvet nem jelöltem, mert nem voltam otthon a témában)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.