Things I Love Thursday #50

december 12, 2019
- felavattam az új pizsim :D
- kiolvastam a Bábel emlékezetét, A tél menyasszonyát, a Trollok alkonyát és először olvastam Krasznahorkaitól a héten
- megérkezett a Zenzero karkötő, amit rendeltem két hete - beleszerettem, amikor először láttam már nála Instagramon
- hétvégén a karácsonyi kézműves vásáron meglátogattam Lucát, és vettem tőle határidőnaplót és egy fülbevalót (amibe szintén beleszerettem egy Instás kép miatt :D)
- tegnap kivehettem egy pihinapot - ami a legjobbkor jött, náthásan - két orrfújás között karácsonyra készülődtem, pakolásztam a könyveimet - pihenésképp pedig az Ezüstfonást olvastam (végre-végre!!)
- rájöttem milyen jól tudnak esni az illóolajok, ezért most lelkesen öntözgetem a párologtatómba a karácsonyi hangulatú verziót (Rossmannban találtam ;))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.