TBR (To Be Read) Book Tag

augusztus 26, 2017
pixabay
Pupillától hoztam ezt a booktaget :)

1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?
Elsődlegesen a molyon tartom nyilván, ahogy nemrég írtam az utóbbi időben rákaptam a Várólista funkcióra (előtte nem is nagyon használtam, polcokon vezettem hogy mit szeretnék olvasni, de rájöttem hogy kényelmesebb így.). Most rendbe is raktam a listát és épp 100 könyvnél tartok - ezek között vannak saját olvasatlanok, vannak könyvtáriak, vannak olyanok amik kihívásokra 'kellenek' és van egy része amit a hirtelen megtetsző könyvek tesznek ki.

2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?
Ez sokrétű dolog: egyrészt hangulat kérdése, másrészt ha könyvtári a könyv és tudom, hogy csak egy van belőle, akkor azt előreveszem. A kihívások határideje is szokott befolyásolni, vagy ha már közel vagyok a teljesítéshez akkor ráállok azokra a könyvekre. 

3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?
Jó kérdés, talán Kazuo Ishiguro Napok ​romjai könyve.

4. Egy könyv, amit nemrég adtál hozzá a várólistádhoz?
V. E. Schwab: Gyülekező árnyak - amikor Lobo figyelmeztetett, hogy érkezik szeptemberben :)

5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.
Ilyen konkrétan nincs, mert megnézem a tartalmat is nagyjából, de amiről sejtem hogy jó vizuális élményt tartogat az Linnea Dunne-tól a Lagom.

6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni.
Ilyen nincs :D Időnként felülvizsgálom a listát, és ami már nem szólít meg azt letörlöm.

7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.
Ez igazából a kívánságlistámon van, de tegnap vettem észre, hogy jön új Joanne Harris könyv - ez nagyon vonz. Konkrétan a várólistámról pedig szeretném már megkaparintani az illusztrált Harry Potter és az azkbani fogolyt, és az új Grecsó regényt.

8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.
Agatha Christie: Az Ackroyd-gyilkosság

9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.
Umberto Eco A ​rózsa neve - egy alapmű :)

10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.
Elena Ferrante: Az új név története, ami a Briliáns barátnőm folytatása.
11. Könyvek száma a várólistádon.
Most éppen 100, de van egy-kettő ami egy-egy kihíváshoz kell és csak polcon van, de most igyekeztem a legtöbbet felpakolni a várólistára is.

forrás

1 megjegyzés:

  1. Jó hogy csatlakoztál te is! :) Szerintem a 100 könyv egy teljesen jó mennyiség, elég választási lehetőséget ad, de talán még nem olyan nagy szám, hogy frusztráljon. Te egyébként nagyon hatékonyan fogyasztod mindig a könyveidet, amit betervezel, azt el is olvasod, és nem időzik sokáig könyv a várólistádon. :))) Irigyellek is érte! :)
    Ó, örülök én is, hogy kiadják az új Harrist magyarul, bár nekem már megvan angolul. :) (persze még nem olvastam, ezért van nekem kilométeres várólistám. :D)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.