Januári tervek

január 01, 2017

Már vártam, hogy újra havi terves bejegyzést írhassak :D Most erősen az ösztöneimre hallgatva állítottam össze egy rövid listát - vagyis nem a kihívások kényszerére, ahogy az év utolsó felében. (A elsőt már elkezdtem olvasni.) :)
  1. ✓ Tina Fey: A nagymeNŐ /decemberi szerzemény/
  2. ✓ Lauren Graham: Talking As Fast As I Can /mert nemrég néztem végig az új Gilmore girls részeket és most kedvet kaptam LG önéletrajzi könyvéhez/
  3. ✓ Edward Rutherfurd: New York /decemberi szintén, ajándék magamnak - úgy gondolom igazi kuckózós olvasmány, jó lenne a hosszú estékre/

5 megjegyzés:

  1. Vállalható mennyiségű terv. :) A Fey könyv borítójával nem bírok megbarátkozni, olyan fura azokkal a szőrös mancsokkal... :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom PuPihoz, kiráz a hideg a borítótól! :)
    New York remélem jó lesz, erősen átkerült nálam a beszerzős kategóriába, pedig ez sem egy kis picike könyvecske :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, Lauren önéletrajza megvan már magyarul is?

    VálaszTörlés
  4. Fura a borító, de nekem elsőre, régebben fel se tűnt, hogy gond van vele :D
    Autumn - nem, még nem, de nem is látok rá sok esélyt, ezért szeretnék angolul nekiállni!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.