Things I Love Thursday #39

október 06, 2016
Hogy indul nálatok az október? Engem ledöntött a lábamról a nátha, de már lassan kilábalok belőle (ezért még a DM-be se jutottam el Glamour napokra :( Na de majd hétvégén!) Nézzük a jó dolgokat, van néhány! 

- búcsúajándékok a munkahelyemről 
- hétfőn egy szakmai napon vehettem részt Vépen, és a vépi kasélyt is megnézhettük.
- csokikánaán Németországból
- elkezdtem a Nyírd ki ezt a naplót mindenhol-t, de ez több időt igényel, mint az 'eredeti' és sok új ötletet - most éppen erre nincs időm, de majd jövök vele valamikor.
- sminkrendező a DM-ből 75 pontért!
- megvan a nyelvvizsga! Jó még nincs a kezemben, de már látható az eredmény :D
- Lezárult egy újabb életszakasz az életemben és elkezdődött egy új - régi álmom volt, hogy könyvtárban dolgozhassak, szombattól ez megvalósult. 
- eladtam még 3 könyvet
- Amanda Palmer könyve megtörte a '4pontosak' sorozatát!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.