Havi zárás - Október

október 31, 2016

3 könyv. Kb így terveztem a hónapot, hogy ilyen csekély számmal zárok :D 
Az Anne...-t ingyen szereztem a könyvtári "turkálóból" több más könyvvel együtt, amiket elajándékoztam, A másik kettőre meg tényleg nagyon fájt a fogam, így még elsütöttem egy 35%-os book24+Spáros kupont :)
  1. L. M. Montgomery: Anne az élet iskolájában 
  2. Jeanette Winterson: Az időszakadék
  3. J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek
Az új Harry megy a kis dísztökhöz :D
Az olvasmányaimról: 13

Kilábaltam az olvasási válságból és egyik könyvből ugrottam a másikba. 4 verseskötetet is olvastam, az dobta meg az olvasott könyvek számát. Most olvastam párhuzamosan is, pedig erről pár éve leszoktam. (A könyvtár nagy csábítás, szinte minden nap ránézek valamire, hogy ki kéne vennem, de heti egy-kettőnél nincs értelme kihoznom többet :D)

Aminek örülök, hogy több régóta halogatott könyvet is olvastam: A vérgrófot, két vcs-st, egy klasszikus rémregényt (Dr. Jekyl és Mr. Hyde) :) (+ Agatha Christie - Halloween és halál c. regénye).

A holland szűz abszolút kedvenc lett - az októberi könyveim közül egy emelkedik ki, de élveztem Nina Stibbe bolondos leveleit is, és A vérgróf sorozatot is folytatni szeretném, mert az első rész meggyőzött, hogy jó :)

+ Az októberi terveimet egész jól teljesítettem: 2 könyvet elolvastam a háromból!

A hónapról:
Most kezdtem az új munkahelyemen, #dreamjob "hessteg" azt hiszem elmond mindent arról hogyan is érzem magam :D
Szép őszünk van, voltam kirándulni is, fotóztam, vettem pár új dolgot, gyorsan elrepültek a hetek.
Novemberre még nincs semmi konkrétum, persze van egy-két izgi könyvmegjelenés, de lehet azokkal kivárom a karácsonyt (vagy legalábbis egy részükkel).

A többiek októbere:
Nita, Kata, Kritta, Pupilla, Nikkincs, Amadea

9 megjegyzés:

  1. 12 kötet, nem semmi! A Halloween és halál nagyon aktuális, én nagyon szeretem, talán az egyik legjobb A.C. regény. Szuper, hogy megtaláltad az álom munkát, gratulálok ismét hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érezni, hogy egy kiforrott AC könyv :)
      Köszönöm!! :)

      Törlés
  2. HP nekem is van, éljen, éljen! :) Tényleg jó megy a kis dísztökökhöz. ;)
    Rengeteget olvastál, gratula! Én is "belehúztam", bár nekem is voltak benne rövidkék is.
    Vcsből mennyi van még vissza? Nekem három, talán sikerül még. :)
    Örülök a dream jobodnak!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépségek :) De tényleg nagyon tetszik a kiadás - a borító, meg persze a belseje is :D
      Vcs - már csak 2! (2 jó hosszú :D) 3 is még beleférhet ebbe a két hónapban, gyerünk!
      Kösziiii!

      Törlés
  3. Hú Dóri, nem semmi ez a 13 elolvasott könyv, valóban kilábaltál a válságból :) És úgy látom, hogy a könyvtári dreamjob a beszerzéseidre is jótékony hatással lesz majd :)
    Az időszakadékra nagyon kíváncsi leszek, tetszik ez a modern-Shakespeare téma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán túlzásba is vittem, nem? :D
      Hát igen, nagy segítség a pénztárcámnak szerintem. Na meg igyekszem megfontoltabban vásárolni és nem bedőlni a sok akciónak.
      Szeretném novemberben sorra keríteni - a könyvtárból harácsolt könyvek után szerintem el is kezdem ;)

      Törlés
  4. Mindig kistányérnyi szemeket meresztek, hogy mennyit olvasol.:) A holland szűz most már engem is érdekel, meg persze Az időszakadék is. Nekünk is van még egy ilyen book24-es kuponunk, dec.24-ig még felhasználom.:)
    Jó lett a tökös-Harrys kép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, szerintem neked is tetszene A holland szűz, különleges történet. Jó ez a kupon, mostanában ezzel tudtam a legolcsóbban vásárolni :)
      Köszi!

      Törlés
  5. A dísztököt kuglófnak néztem elsőre, ez sokat elárul. :D
    Illik az új munkahelyhez az olvasási tempód. ;) Örülök, hogy ennyire jól érzed magad ott! :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.