Évösszegzés - 2015

december 31, 2015
A szokásos mega-giga évösszegző bejegyzés az idei évemről:
weheartit

Idén olvasott könyvek:

124 - a tavalyi 96-ot bőven túlszárnyaltam, nem is értem ezt a nagy különbséget, hogy sikerült tavaly annyival kevesett könyvet olvasnom, idén meg ennyit :D Ha valakit érdekel, molyos polcomon is megnézhetitek miket olvastam.
ebook: 26
angolul: 5 (Paddington, Austin Kleon két könyve, Queenie lovesongja, és a Marie Kondo könyv)
hangoskönyv: 2 (elég gyér :D)
✎ Könyvtárból: 28
kb  38 000 oldal összesen


Beszerzett könyvek:

71 (+2 színező), ebből már 6 nincs nálam (cseréltem, rukkoltam, vagy eladtam)
✧Csere: 2 érkezett (sikerült leszoknom erről :D)
✧Rukkoláról: 6 jött
✧Ajándékba kaptam: 9
✧Nyertem: 2
✧Reci: 15

A blogról

Google readeren kereszült 131-en követtek már, köszönöm! :) Ezen kívül még mindig megtalálható vagyok a Bloglovinon, a MagyarBlogok oldalon és április vége óta működik a blog facebook oldala is.

107 könyvről írtam, havonta átlagosan 10-ről, összesen 256 bejegyzés született

A rovatok közül állandó volt a Havi zárás, a Friss könyvek, Akcióvadász, Körbeposzt és egy új, a TILT (Things I love thursday), a többi korábbit elhanyagoltam, a Top5-ről és a Barangolásról még született egy-két bejegyzés, de a többivel majd talán jövőre visszatérek ;)

2015 legjobbjai

♥ Kedvenc új kiadók: Scolar és Libri
♥ Top könyvek: hűű itt bajban vagyok mert annyi jó könyvet olvastam, hogy nem győzném felsorolni! Írtam idén végre top5 nyár és ősz bejegyzést, plusz ebben a bejegyzésben is összegyűjtöttema legjobb könyveket, amiket idén olvastam.
♥ Kedvenc új író: Angela Carter,
♥ Könyves élmények: idén találkozam először a könyvfeszten PuPillával, Teklával, Zakkanttal, Nikkinccsel és Szilvamaggal. Üstökössel is találkoztam idén kétszer is, remélem már hagyomány lesz  a közös könyfeszt-könyvhét :) Könyvhéten összehoztunk Nitával is egy rövid találkát, és megölelgethettem kedvenc podcastosom Brigit is :D Katacitával pedig az őszi győri kirándulásunk alkamával ültünk le kávézni.

Az év összegzése a terveimet tekintve: 

✓ A várólistacsökkentés nem sikerült idén sem, de 10 könyvet elolvastam a 12-ből!
✓ Igyekeztem nem sok könyvet venni, ez több-kevesebb sikerrel ment, inkább könyvtáraztam, és kevesebbet cseréltem. Továbbra is olvasntam az 1001 könyv listás klasszikusokat (102 könyvnél tartok) és különféle nemzetek íróinak műveire is rákaptam.
✓ A megismerni vágyott új szerzők (Hrabal, Alice Munroe, Stephen King, Kondor Vilmos, Patrick Modiano) közül csak Kondor Vilmostól és Modianótól sikerült, a többieket görgetem át jövőre :D

Terveim 2016-ra

- többet olvasni angolul
- néhány régi kedvencet újraolvasni 
- tényleg csak annyi könyvet megvenni, amennyit el is tudok olvasni (a kihívás hozzá)
- 1001 könyves listáról elérni a 150 könyvet (mivel a kihívás jövő decemberben lejár)
- többféle műfajt olvasni
- több hangoskönyvet hallgatni
- kevesebb könyvet venni :)

A többiek évzáró bejegyzései

Katacita, Amadea, PuPilla, Nita, Anna, Tekla, Zakkant, Nikkincs, MiaMona, Lobo
weheartit

9 megjegyzés:

  1. Év közben is éreztem, hogy eszméletlen gyors vagy, és lám, tényleg jó sok oldalt elolvastál! :)
    A Libri és a Scolar nekem is nagy kedvencek lettek idén! :)
    Van sok közös kedvencünk, meg néhány, amit szeretnék elolvasni a te listádról, pl. az Enyém a várat vagy A lány a vonatont.

    Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, remélem, idén is találkozunk, mondjuk a többiekkel karöltve. :)

    VálaszTörlés
  2. Rengeteget olvastál, gratulálok hozzá, szép teljesítmény! :) És végre valaki hasonló mennyiségű bezsákolt könyvvel, mint én! :) Tetszik nagyon a legjobb olvasmányos listád, főleg, hogy rajta van a Campari is Audrey is, és egy csomó olyan könyve, amiket tervezek 2016-ban olvasni, pl. Stallo, Tolvajok tele, A titkos történet, Szikomorfa, Enyém a vár... :)

    Hajrá a tervekhez! :) Búék! :)

    VálaszTörlés
  3. @Katacita:
    Most olvasgatom a többi évösszegzést, látom, hogy pár dolgot kihagytam, pl nem volt olyan sok olvasmány ami csalódás lett volna, valahogy csupa jó könyvre nyúltam rá! :D
    A lány a vonaton nekem nagy meglepetés volt, de elég változó kinek hogy jön be, remélem neked tetszeni fog ;)
    Remélem találkozunk - könyvfeszt/hét?

    @Üstökös: ennek örülök! :))

    @PuPilla: köszi!! :) nincséletem :D Mindet jó szívvel ajánlom! Köszi, bújjjjjék! :)

    VálaszTörlés
  4. Húh mennyi könyv és mennyi bejegyzés! Te vagy az egyik blogger, akire felnézek, mert amint elolvas egy könyvet ír is róla. Nekem is valami ilyesmi a tervem idénre, de nem olyan egyszerű erre ráállni :D Örülök, hogy idén személyesen is taliztunk, jövőre még még még ilyeneket! B.Ú.É.K neked és szuperságos könyves élményeket és olvasásokat 2016-ra is!

    VálaszTörlés
  5. Eddig csak nyeltem és tűrtem a számokat látva, de 124???? OMG, hogyan??? :D A bejegyzések számáról már ne is beszéljünk... :) Le a virtuális kalappal!
    Tetszetős polcika! :) BÚÉK neked is!

    VálaszTörlés
  6. Nem semmi, mennyit olvastál, és ahogy nézem, nagyjából mindegyikről írtál is, gratula hozzá! :)
    Örülök, hogy összefutottunk, de mindenképp kell egy hosszabb találka, amikor rendesen le tudunk ülni egy kávé és egy süti mellé. :)

    VálaszTörlés
  7. Hű Dóri, ez az olvasási szám nem semmi, gratula! Téged nem ért meglepetésként gondolom a végén :)
    Vannak közös kedvenceink, nem hiába láttalak téged a molyon most hogy volt ajándék pro a könyvtesóim között :)
    örülök, hogy találkoztunk a Könyvfeszten és nagyon remélem, hogy idén hosszabban és többször tudunk majd találkozni, kávézni de ahogy látom Nitának is ilyen tervei vannak :)
    A terveid is jók, szerintem ezek teljesíthetőek. Úgyhogy hajrá hozzájuk és BUÉK még1szer!

    VálaszTörlés
  8. @MiaMona - hát én se értem, hogy fért bele ennyi tavaly :D Volt több rövidebb is, ami megnyomta a számot. Köszönöm! :)

    @Nita - igen, amiről nem írtam és félbehagytam azt meg szépen el is felejtettem, ezért ki is maradtak az év csalódásai, valahogy kiment a fejemből :D
    Találkozók - mindenképp!

    @Nikkincs - köszi :D A 100-at mindenképp el akartam érni, de nem gondoltam volna, hogy így túlfutok rajta. Igen, jó az a könyvtesós fnkció.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.